undefined

Заклад дошкільної освіти «Золотий ключик» прийняв участь у дитячій архітектурній виставці-конкурсі проектів з LEGO на тему «Професії майбутнього» та пройшов у фінал Всеукраїнського фестивалю «Pley fest», де достойно представив проект «Бровари в майбутньому - місто щасливих людей» і отримав диплом за перемогу в номінації «Smart-енергетичні рішення». Ми розуміємо, що наше майбутнє – в наших руках, і починати треба з міста, в якому ти народився. На фестивалі були присутні педагоги закладів, батьки і діти.

2019 рік

/Files/images/20190602_135708.jpg

/Files/images/IMG-04cb76b7aa5e0c25c81c06d86235bee6-V.jpg

2018 рік. Приймаємо вітання,

ми стали переможцями в номінації "Водний світ, що вражає" у рамках Всеукраїнського дитячого архітектурного фестивалю "ВОДНИЙ СВІТ"!!! Це вже наша друга велика перемога на цьому фестивалі. Дякуємо всім за допомогу.

/Files/images/dti/IMG_5026[1].JPG/Files/images/IMG_1946.JPG

2017 рік

Переможці в номінації "Дивовижне поруч" у рамках Всеукраїнського дитячого архітектурного фестивалю "СТОЛИЦІ СВІТУ"

Ура! Ура! Ура!
Набори ЛЕГО Six Bricks (Шість цеглинок) уже в групах!!!
Радості немає меж ні у дітей, ні у вихователів.
Щиро дякуємо проекту "Сприяння освіті", та нашому тренеру Галині Малевич!

/Files/images/nove/24176816_419674978466981_2273314490798362988_n.jpg

/Files/images/nove/24232135_419675151800297_8705476709404004481_n.jpg

/Files/images/nove/24174376_419675268466952_7196386908041160247_n.jpg

Конструктор ЛЕГО - методичний комплекс, що відкриває широкі можливості в роботі з дітьми дошкільного віку

Дошкільне дитинство - це вік гри. Малюк в грі, не тільки пізнає світ, а й висловлює до нього своє ставлення. Чи завжди ми, дорослі, уважно і серйозно ставимося до дитячої гри? Чи можемо «на рівних» грати з дитиною, вибирати для нього найбільш цікаву і корисну іграшку? Чи можемо зробити так, щоб гра стала дійсно розвиваючим, виховуючим і коригувальним засобом? Крім традиційних методик навчання останнім часом в психолого-педагогічному процесі все ширше використовуються конструктор ЛЕГО, що володіє рядом характеристик, які значно відрізняють його від інших конструкторів, насамперед - великим діапазоном можливостей. Вітчизняні та зарубіжні педагоги відзначають, що використання в роботі з дітьми наборів ЛЕГО дозволяє за більш короткий час досягти стійких позитивних результатів у навчанні та вихованні, ефективно сприяє розвитку дітей . Детальніше читайте тут... wym-1481546038007

ІГРИ З ВИКОРИСТАННЯМ КОНСТРУКТОРА LEGO

Конструктори LEGO на сьогоднішній день є незамінним матеріалом для занять у дошкільних установах. У нашому дитячому садку LEGO використовується практично на всіх видах занять. Для педагогічного процесу LEGO-технологія цікава тим, що, базуючись на інтегрованих принципах, об'єднує в собі елементи гри та експериментування. Ігри з LEGO виступають засобом дослідження та орієнтації дитини в реальному світі./Files/images/IMG_9497.jpg

Діти навчаються з моменту народження. Вони торкаються предметів, беруть їх в руки, пересувають і в такий спосіб досліджують світ навколо себе.

Для дітей віком від трьох до шести років основою навчання є гра, в процесі якої малюки починають наслідувати дорослих, пробувати свої сили, фантазувати, експериментувати. Гра надає дітям величезні можливості для фізичного, естетичного і соціального розвитку.

Молодша група

За методикою в молодшій групі роль ведучого завжди бере на себе дорослий, так як діти ще не можуть розподілити свої ролі в грі. Для дітей молодшої групи педагог вибирає найпростіші гри. Метою ігор є закріпити колір (синій, червоний, жовтий, зелений, білий) деталей конструктора LEGO, форму (квадрат, прямокутник).

Гра «Розклади за кольором»

Мета: Закріпити колір деталей конструктора LEGO.
Матеріал:
цеглинки LEGO синього, червоного, жовтого, зеленого, білого кольорів 2 x 2, 5 коробок відповідного кольору.
Хід гри:

Діти по команді ведучого розкладають цеглинки LEGO по коробочках відповідно до кольору.

Гра «Передай цеглинку»
Мета:
Розвивати координацію руху.
Матеріал:
1 велика цеглинка LEGO.
Хід гри:

Ведучий заплющує очі. Діти стоять у колі і за командою ведучого: «Передавай», швидко передають цеглинку один одному. Коли ведучий скаже: «Стоп», він відкриває очі. У кого з дітей виявився цеглинка, той стає ведучим.

Середня група

Діти вже знають колір деталей, форму. Тому ігри трохи ускладнюються. Діти вчаться працювати за картками із кольоровим зображенням. Метою гри є навчатися користуватися картками, запам'ятати назви деталей конструктора LEGO, розвивати увагу, швидкість, координацію рухів, мислення.

Гра «Розклади деталі по місцях»
Мета:
закріпити назви деталей конструктора LEGO.
Матеріал:
коробочки, деталі конструктора LEGO 2х2, 2х4, 2х6, дзьобик, лапка, овал, півколо.
Хід гри:

Дітям даються коробочки і конструктор, розподіляються деталі на кожну дитину по дві. Діти повинні за короткий час зібрати весь конструктор. Хто все збере без помилок той і виграв.

Гра «Знайди споруду»
Мета:
Розвивати увагу, спостережливість, уміння співвіднести зображене на картці з моделями споруд.
Матеріал:
коробка з картками, моделі споруд.
Хід гри:

Діти по черзі дістають з коробки картку, уважно її роздивляються, називають, що зображено і шукають серед запропонованих моделей споруд. Той хто помиляється, бере іншу картку.

Гра «Незвичайний капелюх»
Мета:
Розвивати спритність, координацію руху.
Матеріал:
велика цеглинка LEGO.
Хід гри:

Дитина кладе на голову цеглинку LEGO. Інші діти дають їй завдання. Наприклад, пройти два кроки, присісти, підняти одну ногу, постояти на одній нозі, покружляти. Якщо дитина виконала три завдання і у неї не впала цеглинка з голови – вона виграла і отримує приз.

Старша група

Діти старшого дошкільного віку в іграх більш самостійні і можуть взяти на себе роль ведучого. В іграх розвиваються колективізм, пам'ять, мислення.

Гра «Таємнича торбинка»
Мета:
Вчити відгадувати деталі конструктора на дотик.
Матеріал:
конструктор LEGO, торбинка.
Хід гри:

Ведучий тримає торбинку з деталями конструктора LEGO. Діти по черзі беруть одну деталь і розпізнають її на дотик. Після витягують з торбинки і всім показують.

Гра «Назви і побудуй»
Мета:
Вчити працювати в колективі. Закріпити назви деталей конструктора LEGO.
Матеріал:
конструктор Лего «Дупло».
Хід гри:

Ведучий кожній дитині по черзі дає деталь конструктора. Дитина називає і залишає у себе. Коли у кожної дитини буде по три деталі ведучий дає завдання придумати, побудувати і презентувати з усіх деталей одну споруду.

Гра «Побудуй, не розплющуючи очей»
Мета:
Вчити будувати з закритими очима. Розвивати дрібну моторику рук, витримку.
Матеріал:
плата, конструктор LEGO.
Хід гри:

Перед дітьми плата і конструктор. Діти закривають очі і намагаються що-небудь побудувати. Перемагає той, чия споруда буде цікавішою та оригінальнішою.

Гра «LEGO-подарунки»
Мета:
Розвивати інтерес до гри, увагу, пам'ять.
Матеріал:
ігрове поле, чоловічки на кількість гравців, гральний кубик – одна сторона з цифрою один, друга з цифрою два, третя з цифрою три, четверта хрестик – пропускаємо хід, LEGO-подарунки.
Хід гри:

Діти розподіляють чоловічків між собою. Ставлять їх на гральне поле. Кидають по черзі кубик і рухаються за годинниковою стрілкою. Коли перший чоловічок пройде весь круг. То він виграє і дитина вибирає собі подарунок. Гра продовжується поки всі подарунки не розберуть.

Гра «Запам'ятай розташування»
Мета:
Розвивати увагу, пам'ять.
Матеріал:
набір конструктора LEGO, плати за кількістю гравців.
Хід гри:

Ведучий будує, яку-небудь споруду не більше восьми деталей. Протягом невеликого часу діти запам'ятовують конструкцію, потім споруда закривається, і діти намагаються по пам'яті побудувати таку ж. Хто виконає правильно, той виграє і стає ведучим.

Вправа «Запам'ятай і побудуй»
Мета:
Вчити розрізняти деталі конструктора LEGO за формою, кольором, кількістю штирів. Виховувати спостережливість та наполегливість під час виконання завдання. Розвивати пам'ять, увагу.
Матеріал:
цеглинки різних кольорів, модель яку потрібно відтворити.
Хід вправи:

Для виконання даної вправи кожна підгрупа обирає одного з учасників (Хто вище зростом, той і виконує вправу).
Учасник уважно дивиться на модель, запам’ятовує її, після чого ведучий ховає модель. Протягом хвилини необхідно відтворити побачене. Виграє підгрупа, яка першою впорається з завданням.

Гра «Вантажники»
Мета:
Вчити співвідносити цифру з кількістю. Виховувати бажання та вміння працювати в команді. Розвивати наочно-дійове та образне мислення.
Матеріал:
зображення вантажної машини, торбинка з цифрами від 1 до 10, цеглинки конструктора LEGO.
Хід гри:

Ведучий пропонує кожній підгрупі обрати цифру від 1 до 10. Учасникам необхідно завантажити машину відповідною кількістю цеглинок, в залежності від обраної цифри.

Вправа «Творимо, будуємо, вимірюємо»
Мета:
Вчити порівнювати величину предметів за допомогою «мірки», вимірювати споруду шляхом збільшення кількості деталей. Розвивати конструктивні навички.
Матеріал:
цеглинки конструктора LEGO, макет багатоповерхівки.
Хід вправи:

На кожному столику лежить макет багатоповерхівки (на кожному столику різний). Ведучий пропонує учасникам відповісти на запитання, а потім виконати завдання і перевірити свою відповідь.

Скільки кубиків потрібно, щоб побудувати таку саму багатоповерхівку як задана?

Скільки кубиків потрібно, щоб побудувати багатоповерхівку на 2 кубики вище (нижче), ніж задана? (Таку задачу можна розв’язувати кілька разів, щоразу змінюючи кількість кубиків.)

Скільки кубиків потрібно, щоб побудувати багатоповерхівку вищу (нижчу), ніж задана?

Кiлькiсть переглядiв: 1006

Коментарi